دندانپزشکی زیبایی چیست و چه مواردی را شامل می شود؟

به کارکرد ها و روش هایی که یک پزشک برای رفع مشکلات دهان و دندان و اصلاح طرح لبخند استفاده خواهد نمود دندانپزشکی زیبایی می گویند و به پزشک مربوطه دندانپزشک زیبایی اطلاق می شود. موارد متعددی ممکن است برای درمان توسط دندانپزشک صورت گیرد که این موضوع کاملا بستگی به نوع مشکل بیمار خواهد داشت . برای مثال کسانیکه از فاصله زیاد بین دو دندان رنج می برند در این حالت باید برای از بین بردن این فاصله به دندانپزشک مراجعه نمایند . نه تنها این مورد بلکه مواردی مانند بهبود عملکرد دندان ، زیبایی شکل ظاهری و طرح لبخند، سفید کردن دندان، کامپوزیت ، لمینت دندان ، روکش دندان ، شکل دهی مینای دندان، کانتورینگ ، ارتودنسی، بریج و ایمپلنت را می توان به عنوان خدمات ارائه شده در کلینیک دندانپزشک زیبایی بیان نمود.( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

 

کلینیک دندانپزشکی راحیل, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

پرطرفدارترین روش های دندانپزشکی زیبایی کدامند؟

افراد به دلایل مختلفی، تصمیم می گیرند ظاهر لبخند خود را بهبود ببخشند. دندان های شکسته، ناهموار یا زرد رنگ از جمله مسائل مکرری است که در هر مطب دندانپزشکی مشاهده می شود و برای بسیاری از افراد به نوعی یک دغدغه باشد. روش های زیر اقداماتی هستند که برای برطرف کردن این گونه مشکلات انجام می شوند و از رایج ترین خدمات در دندانپزشکی زیبایی هستند.( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

سفید کردن دندان ها

سفید کردن دندان ها شامل بلیچینگ و سفید کردن آنها با از بین بردن هرگونه تغییر رنگ یا لکه روی مینای دندان است. انواع روش های مختلفی برای سفید کردن دندان وجود دارد که بسته به ترجیحات و بودجه ی بیمار برای او انجام می شود. سفید کردن و بلیچینگ دندان ها تنها بر روی مینای طبیعی دندان طبیعی قابل انجام است، بنابراین هرگونه ایمپلنت، دندان پر شده، روکش یا تاج دندان قابل سفید کردن نیستند.

باندینگ دندان

شکستگی های کوچک و تغییر رنگ جزئی به راحتی با باندینگ دندان برطرف می شوند. در این روش یک بتونه همرنگ دندان که می تواند برای پر و کاور کردن حفره یا شکستگی در دندان های آسیب دیده انجام شود و حتی می تواند برای پر کردن حفره های خیلی کوچک نیز استفاده شود. باندینگ دندان قبل از آنکه نیاز به تعویض داشته باشد می تواند برای چند سال دوام بیاورد، اما گاهی نیز ممکن است تخلیه شود. در صورت خارج شدن مواد باندینگ دندان، این عمل باید مجدد فقط باید توسط دندانپزشک مجدداً اعمال شود.

کانتورینگ

کانتورینگ روشی است که در آن دندانپزشک شکل و فرم دندان های بیمار را برای مرتب کردن آنها تغییر می دهد. این می تواند به معنی تغییر موقعیت، عرض، طول یا شکل دندان ها باشد. کانتورینگ به دندان های قوی و سالم و داشتن سلامت دهان و دندان خوب نیاز دارد زیرا مستلزم سنباده زنی یا استفاده از لیزر برای رسیدن به شکل جدید است. تغییر شکل دندان ها یک گزینه سریع و دائمی عالی برای کسانی است که دارای دندان های کج هستند، همچنین کسانی که دارای دندان هایی هستند که روی هم قرار دارند یا دارای طول های متفاوت هستند و یا کسانی که دندان هایی با زوایای نامطلوب دارند. پس از انجام کانتورینگ، دندان ها صیقل داده می شوند تا لبخند جدید براق شود.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

قبل و بعد کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی دندان, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

روکش دندان

روکش های دندان معمولاً لایه هایی سرامیکی هستند، اما می توانند پلاستیکی نیز باشند و برای کاور کردن و پوشاندن سطح جلوی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. آنها روی هر دندان نصب می شوند و روی آن ثابت می شوند، رنگ و شکل دندان را تغییر می دهند و تغییر دائمی تری نسبت به سفید کردن یا باندینگ ایجاد می کنند. این روش حتی در بین افراد مشهور بسیار محبوب است زیرا راهی آسان برای به دست آوردن یک لبخند کامل است.

هر کدام از تکنیک های زیبایی و ترمیمی دندان، اهداف خاص خود را دارند اما در عین حال نیز مکمل یکدیگر هستند و بسته به شرایط دندان ها و اهداف و خواسته های فرد برای او انجام می شوند.

ونیر دندان‌ها

با استفاده از روش ونیر کامپوزیت تمامی عیوب دندانی برطرف می‌گردد. به عبارتی پزشکان روکش و مواد همرنگ دندان را به دندان‌ هایتان می‌ چسبانند و سپس با نور آن را فیکس می‌کنند.

قبل از این که روکش یا مواد به سطح دندان‌ ها چسبیده شود، سطح خراش داده می‌ شود و پزشک با دقت و ظرافت هر چه تمام‌ تر مواد را به دندان می‌چسباند.

طراحی لبخند و دندانپزشک زیبایی

اگر دندانپزشک زیبایی از یک یا چند روش بالا برای زیبایی دندان‌ها استفاده کند، می‌گوییم که از روش طراحی لبخند بهره برده است. در این روش اگر دندان‌ها نیاز به ترمیم داشته باشند نیز برطرف می‌ گردد. به طور مثال : روش ارتودنسی دندان برای اشخاصی که دچار ناهنجاری فک و یا روی هم افتادگی دندان‌ها شده‌اند، توصیه می‌گردد. بعد از این که روش ارتودنسی به طور کامل انجام شد، حالا دندانپزشک برای بلیچینگ دندان و یا ایمپلنت دندان اقدام‌های لازم را انجام می‌دهد.

آیا دندانپزشکی زیبایی درد دارد؟

درمان‌ های زیبایی همچون لمینت دندان و روکش دندان غالبا دارای درد بسیار خفیفی می‌ باشند و شاید حتی دردی را حین کار احساس نکنید. ولی روش ارتودنسی خصوصا در جلسات اول که کار قالب‌گیری انجام می‌شود، درد را با خود به همراه دارد. جراحی دهان و همچنین ایمپلنت دندان نیز با درد عجین می‌باشد. در روش ایمپلنت دندان‌ها داخل لثه کاشته می‌ شوند و استخوان فک نیز در مراحل کاشت درگیر می‌ باشد و به همین دلیل ممکن است کمی خونریزی رخ دهد. در حالت کلی دندانپزشکان از انواع آمپول‌ های بی حسی استفاده می‌ کنند تا شما عزیزان دردی را در حین کار احساس نکنید.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

کلینیک دندانپزشکی راحیل, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

مراجعه به دندانپزشکی زیبایی

برای مراجعه به دندانپزشکی زیبایی باید در ابتدا اهداف خود را مشخص نمایید. برای چه کاری قصد دارید دندان‌های خود را زیبا کنید و چقدر می‌توانید هزینه‌ای را به این کار اختصاص دهید.

همچنین برای خدمات زیبایی دندان و دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی باید بهترین پزشک را انتخاب نمایید. زیرا خدمات زیبایی برگشت ناپذیر بوده و زیباسازی مجدد بر روی دندان‌ها عملا کار سختی می‌باشد.

مواردی که یک دندانپزشک زیبایی می تواند آنها را رفع کند

مرتب کردن دندان ها

دندانپزشک زیبایی برای زیبایی دندان هایی که بالا و پایین یا سطحی ناهموار دارند به روش مرتب کردن دندان ها طرح لبخند زیبایی را ایجاد خواهد نمود. یکی از روشهایی که بر رای مرتب کردن دندانها بکار برده میشود عملی به نام کامپوزیت ونیر است .

سفید کردن دندان

به وسیله ی حرفه ای ترین و مجهز ترین ابزار ها و با روش بلیچینگ دندان حرفه ای می توان دندان ها را سفید نمود. در کلینیک دندانپزشکی Dencare برای اینکار چند نوع دستگاه وجود دارد که دستگاه Zoom و لیزر دندان مهمترین آنهاست.

اصلاح طرح لبخند

گاه ممکن است لثه ها یا فک به صورتی قرار گرفته باشد که دندان ها کامل نمایش داده نشوند و در این حالت برای اصلاح طرح لبخند باید به دندانپزشک زیبایی مراجعه کرد.

 

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

قبل و بعد کامپوزیت ونیر و لمینت سرامیکی دندان, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

بستن فاصله دندان

گاه برای این عمل زیبایی پزشک می تواند از روش کامپوزیت دندان یا لمینت سرامیکی استفاده نماید، در نظر داشته باشید انتخاب یکی از این دو روش بر عهده ی بیمار می باشد. البته دندانپزشک میتواند در مورد اینکه لمینت بهتر است یا کامپوزیت به شما راهنمایی لازم را ارائه دهد.

اصلاح لبخند لثه ای

اگر دندان های شما از آنچه که باید کوتاهتر به نظر برسد ، مسئله به احتمال زیاد در لثه های شما است. فراوانی بافت لثه بخش هایی از دندان ها را پنهان می کند تا شما را از سن واقعی خود مسن تر نشان دهد. یک خط لثه ناهموار نیز می تواند دندانهای شما را ناسالم یا کمی کج به نظر برساند. متخصص دندانپزشکی زیبایی با لیفت لثه ، مقداری از بافت نرم لثه ها را برطرف کرده و لبخند متقارن زیبایی را ارائه می دهد.

تاج دندان

دنداني كه پوسيدگي يا آسيب قابل توجهي داشته باشد ، تاج دندان یکی از راه حل های چنین مشکلی است زیرا تاج دندان به عنوان یک کلاه راحت که به طور مستقیم روی دندان ها قرار می گیرد عمل می کند. تاج دندان قسمت آسیب دیده دندان را پنهان می کند و لبخند شما کاملاً طبیعی به نظر می رسد. علاوه بر این ، تاج دندان از دندان در برابر آسیب های اضافی محافظت می کند. تفاوت کامپوزیت دندان و لمینت دندان با تاج دندان را در اینجا بخوانید.

اصلاح شکل دندان

گاهی ممکن است دندان نیش بسیار تیزتر از دیگر دندان ها مشخص شود. برای صاف کردن این گونه دندان ها و هم سطح نمودن همه ی دندان ها با یکدیگر دندانپزشک زیبایی از این روش استفاده خواهد نمود.

جرم گیری دندان

بسیاری از افراد حتی با خوردن یک چای دندان های خود را زرد می بینند، جنس دندان های این گونه افراد هر چند مدت یک بار به جرم گیری نیازمند است تا جرم دندان آنها حذف شده و طرح لبخند زیبایی برای بیمار ایجاد نماید.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

قبل و بعد کامپوزیت ونیر, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

 

ارتودنسی

یکی از روش های اساسی و اصولی برای رفع مشکلات ظاهری دندان ها ارتودنسی است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.
با توجه به مواردی که در بالا بیان کردیم هر یک از خدمات دندانپزشک زیبایی باید ابتدا توسط پزشک مربوطه مورد تایید واقع گردد و شما به عنوان بیمار بعد از دریافت این توصیه ها اقدام به درمان نمایید.

ارتودنسی نمونه ای از فعالیت های دندانپزشک زیبایی

گاه ممکن است بیمار برای رفع ناهمواری های دندان، فاصله بین دو دندان، نهفته بودن دندان عقل و نیمه نهفته بودن آن، کج بودن دندان ها و تداخل ریشه های آن ها و موارد مشابه دیگر به پزشک مراجعه نماید. در این حالت تنها با روش های ساده پزشک معالج نمی تواند زیبایی دندان ها را به بیمار بازگرداند، روش ارتودنسی به عنوان یکی از روش های دندانپزشک زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و مشکلات فوق را برای بیمار درمان خواهد نمود. هدف اصلی ارتودنسی بهبود عملکرد دندان ها و زیبایی دندان ها است. کسانیکه دارای مشاغل حساس هستند میتوانند برای اینکار از روش ارتودنسی نامرئی استفاده نمایند.

عمده‌ ترین دلایلی که ممکن است یک فرد به بهترین دندانپزشک زیبایی مراجعه کند عبارتند از :

  • پوسیدگی‌های دندان
  • آسیب‌های دندانی مانند ترک، لب پر شدن دندان و غیره
  • کج شدن دندانها
  • دندانهای با حالت غیر طبیعی
  • تغییر رنگ دندان یا لثه
  • از دست دادن دندانها
  • افرادی که دندانهای آسیب دیده، پوسیده، کج و یا تغییر رنگ پیدا کرده، دارند ممکن است برای خوردن غذا و یا هنگام صحبت کردن دچار مشکل شوند.

بسیاری از افراد نیز بر این باور هستند که مشکلات دندانی میتواند اعتماد به نفس افراد را نیز تحت تاثیر قرار دهد و مشکلاتی از این دست را برای آنها ایجاد کند. یک نظرسنجی جامع در سال 2015 در کشور آمریکا انجام شد که نشان میدهد حدود 33% از جوانان به این دلیل که ظاهر دندانهای آنها زیبا نیست از لبخند زدن اجتناب می‌کنند. 23% از بزرگسالان نیز به دلیل این که از ظاهر لبخند خود راضی نیستند، بسیاری از فعالیتهای اجتماعی خود را محدود کرده‌اند. اگر لبخند شما راضی کنند نیست، می‌توانید با مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی این مشکل را برطرف کنید.

مواردی که در اصلاح طرح لبخند اهمیت دارد

هر کدام از اقدامات دندانپزشکی زیبایی به گونه‌ ای زیبایی را به لبخند شما می‌ بخشند اما این زیبایی تنها مزیت آن‌ها نیست. طراحی لبخند با نسبت طول و عرض دندان، رابطه مستقیم دارد. زیبایی امری نسبی است و نتیجه‌ی توازن و هماهنگی چند جانبه‌ی دندان‌ها به صورت تک به تک و با همدیگر است. در واقع باید از علم زیبایی‌ شناسی برای رسیدن به یک لبخند زیبا و دندان‌هایی متناسب بهره برد.

شکل و اندازه‌ی دندان‌ها باید از یک نسبت طلایی (Golden Proportion) برخوردار باشند؛ اولین بار نسبت طلایی را ریاضیدان قرن 13 فیبوناچی تعریف کرد. این نسبت برابر با 61803398875/1 است و عدد فیبوناچی خوانده میشود. برای مطالعه بیشتر حوزه نسبت دندانهای قدامی که در نسبت طلایی مورد بررسی هندسی قرار می‌گیرند؛ این مقاله از ژورنال پاب مدیکال را مطالعه کنید.

در این میان مهارت دندانپزشک برای ایجاد نسبت طلایی و طراحی لبخند زیبا با روش‌های ترمیمی و ساخت روکش در لابراتوار بسیار مهم است. برای مثال؛ بهره‌ گیری از دندانپزشکی دیجیتال در زمینه ساخت روکش و لمینت‌ های دندان بسیار مفید و کمک کننده خواهد بود.

طراحی لبخند زیبا با هماهنگی خطوط لثه‌ای در ارتباط است. یک لبخند زیبا و فریبنده علاوه بر دندان‌های زیبا و متناسب، به خطوط لثه هم‌ راستا و قرینه نیاز دارد. قرمزی لثه نباید بیش‌ از اندازه به‌چشم بیاید. عدم تناسب و قرینه‌نبودن لثه‌ها، زیبایی لبخند را کم می‌کند. فاصله میان دندان‌ها ممکن است در برخی از موارد به درمان‌های ارتودنسی نیاز داشته باشد.

اما گاهی به تشخیص دندان‌پزشک، می‌توان فاصله کم میان دندان‌ها را تنها با گذاشتن روکش و لمینت، رفع کرد. در چنین مواردی دیگر نیازی به درمان ارتودنسی نخواهید داشت. رعایت بهداشت دهان و دندان در ماندگاری و موفقیت روش‌های اصلاح طرح لبخند بسیار مهم است.

اگر در این زمینه و همچنین نگهداری از روکش‌ها و لمینت‌های دندان خود دقت کافی را نداشته باشید، ماندگاری لبخند زیبای خود را کاهش خواهید داد و ممکن است با مشکلات بیش‌تری روبرو شوید.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

قبل و بعد کامپوزیت ونیر, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

روکش زیرکونیا چیست؟

روکش زیرکونیا فلز بسیار سخت، رنگ آن روشن واز نظر شیمیایی ماده ای خنثی است. در وسایل الکتریکی از روکش زیرکونیا استفاده می شود. با پیشرفت علم و ساخته شدن مواد سرامیکی مقاوم در برابر شکست، علم دندان پزشکی از این مواد زیرکونیا بی بهره نماند.

از ویژگی های خوب این روکش این است که با بافت بدن انسان سازگاری دارد و باعث تحریک آن نمی شود. ظاهر روکش زیرکونیا شبیه دندان است، و رنگ آن را با توجه به سایر دندان ها می توان تنظیم کرد.

به دلیل مقاومت رنگ بالایی که این ماده دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. و به دلیل مقاومت سایشی بالایی که دارد برای انواع دندان ها قابل استفاده می باشد.

چسب روکش زیرکونیا

چسب روکش های دندانی بر اساس نوع روکش ها متفاوت هستند. ما در کلینیک ایران دنت چسب های رزینی روال کیور برای روکش زیرکونیا استفاده می کنیم. زیرا به دلیل عملکرد بسیار ساده و قدرتمندی آن و نیز نداشتن ماده مضر در ترکیب این نوع از چسب هیچ ضرری برای دهان و دندان ها ندارد و موجب تغییر رنگ دندان نمی شود.

استحکام روکش زیرکونیا

روکش زیرکونیا بسیار مقاوم تر از روکش های فلزی است زیرا جنس آن ها سرایکی می باشد. و به همین دلیل از تیره شدن لثه جلوگیری می کند و هنگام لبخند زدن لایه های فلز در دهان نمایان نمی شود.

فاکتور های مهم در انتخاب دندانپزشکی زیبایی

برای انتخاب بهترین دندانپزشک لازم است تا موارد زیر را به عنوان اصلی ترین فاکتورهای انتخاب پزشکتان در نظر داشته باشید :

یک دندانپزشک خوب دارای یک روحیه خوب برای انجام کارهای تیمی است.

روحیه تیمی و روابط دوستانه بین همکاران در مراکز دندانپزشکی حس خوشایندی را در مراجع به وجود می آورد. فضای آرام و مملو از روابط دوستانه می تواند شرایط مناسبی را برای مراجع به وجود آورد تا مشکلات خود را با آرامش مطرح کند.

متعهد است و در انجام وظایف خود هم از لحاظ اخلاقی و هم از لحاظ علمی بسیار حرفه ای است.

بهترین دندانپزشک فردی است که در انجام فعالیت های درمانی و اخلاقی بسیار حرفه ای عمل می کند. اولویت با درمان به بهترین شکل ممکن و با کمترین عوارض برای سلامتی دندان های مراجع است.

از تمام تکنیک های نوین در حوزه فعالیت خود آگاه است و در دندانپزشکی از متدها و تکنیک های جدید و به روز استفاده می کند.

دانش پزشکی روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است. یک پزشک حاذق و متبحر تمام اطلاعات درمانی و زیبایی در حیطه تخصص خود را با جدیدترین اطلاعات روز دنیا تطبیق می دهد و مدام در حال به روز کردن اطلاعات و دانش پزشکی خود است. از جدیدترین تکنیک ها آگاهی دارد.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , بهترین دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

کلینیک دندانپزشکی راحیل, دندانپزشکی زیبایی
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

تجهیزات خیلی خوب و به روز دارد.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در نتیجه هایی مراجعه شما به دندانپزشک تجهیزات و لوازم مورد استفاده دندانپزشک است. دندانپزشک خوب، کلینیک خود را مجهز به جدیدترین و بهترین تجهیزات دندانپزشکی می کند تا درمان دندانپزشک به بهترین شکل ممکن انجام شود.

هزینه ها را منصفانه محاسبه می کند و مسائل مالی در اولویت فعالیت حرفه ای و خدمات درمانی خود قرار نمی دهد.

هزینه منصفانه به معنای ارزان قیمت بودن خدمات دندانپزشکی نیست. برخی افراد هزینه درمان را به عنوان اولویت اصلی برای انتخاب دندانپزشک در نظر می گیرند و در نهایت شاهد عوارض جبران ناپذیری در درمان مشکلات دهان و دندان خود هستند. هزینه منصفانه به معنای تطبیق هزینه و با خدمات دریافتی است.

صبور و خوش اخلاق است.

ممکن است شما هم تجربه برخورد با پزشکانی را داشته باشید علی رغم تخصص و دانش بالا، اخلاق نه چندان خوبی دارند و شما مایل به مراجعه مجدد به پزشک نیستید. صبور بودن دندانپزشک این فرصت را به دندانپزشک می دهد که بتواند مشکلات خود را به راحتی مطرح کند و در نهایت بهترین خدمات درمانی را دریافت کند.

صبور بودن و خوش اخلاق بودن دندانپزشک در برخورد با کدکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک اشتباه اخلاقی از دندانپزشک کافی است تا کودک با ترس و هراس شدید از دندانپزشکی مواجه شود و در برخی واقع آنقدر شدت این رفتار مخرب زیاد است که تا بزرگسالی با فرد همراه است.

مراقبت های بعد از مراجعه به دندانپزشک زیبایی

بعد از آن که خدمات مورد نظر را از دندانپزشک زیبایی خود دریافت نمودید اقدام به مراقبت های بعدی نمایید . زیرا که سلامت دندان های شما در گرو این فعالیت است. مسواک زدن های بعد از مصرف غذا با بهترین خمیر دندان ، کشیدن نخ دندان، استفاده از دهان شویه ، قرقره نمودن آب نمک، عدم استفاده از آجیل ها و شکلات های سفت، عدم مصرف غذاهای بسیار داغ یا بسیار سرد به صورت جداگانه یا همزمان و موارد مشابه دیگر باید بعد از مراجعه به دندانپزشک زیبایی رعایت گردد تا سلامت دندان های شما همواره تضمین شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس فوری