طرح لبخند زیبا چیست؟

طرح لبخند یک شخص مانند اثر انگشت او کاملا منحصر به ‌فرد برای خود فرد است. بنابراین چه کسی می‌تواند بگوید که لبخند “عادی” چیست؟ توانایی تشخیص لبخند “ایده آل” در تجربه احساسی است که شخص هنگام نگاه کردن به آینه دارد. همه ما خیلی سریع می‌آموزیم که جامعه با مشاهده چگونگی واکنش مردم به محیط اطراف و همسالان خود، چه چیزی را جذاب می‌داند.( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

 

کلینیک دندانپزشکی راحیل, بلیچینگ دندان, اصلاح طرح لبخند
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

 

ما متوجه می‌شویم که چگونه برخی از انتخاب‌های مد، شکل بدن، مدل‌های مو و حتی لبخندها با استقبال بیشتری نسبت به سایرین روبرو می‌شوند. ما انسان‌ها به‌ طور طبیعی به دنبال تقلید از این تغییرات ظاهری هستیم تا حداکثر رضایت را از ظاهر خود داشته باشیم. اما طرح لبخند زیبا تنها مربوط به آرامش درونی نمی‌شود. برای مثال اگر دندان‌های پوسیده در دهان داشته باشید، قطعا به‌ راحتی نمی‌توانید در یک جلسه‌ کاری لبخند بزنید. بنابراین برای داشتن طرح لبخندی زیبا باید سلامت دهان و دندان را مدنظر قرار داد.

 

چگونه یک طرح لبخند زیبا داشته باشیم؟

همان‌ طور که گفتیم طرح لبخند هر فرد منحصر به خود شخص است و هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. اما برخی مسائل و مشکلات موجود در صورت و دهان باعث می‌شود تا فرد به‌ راحتی و با اعتماد به ‌نفس نتواند لبخند بزند. این موضوع در محیط کار و اجتماع می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. ما در اینجا به برخی از این مشکلات که باعث می‌شوند تا نتوانیم به زیبایی لبخند بزنیم را نام ‌برده‌ایم :

  • پوسیدگی دندان‌ها
  • زردی دندان‌ها
  • از دست دادن یک یا چند دندان
  • مشکلات لثه
  • خشکی لب‌ها
  • خطوط ایجاد شده دور دهان
  • برای اینکه یک طرح لبخند زیبا داشته باشیم، خوب است تا این مشکلات را با مراجعه به یک‌ دندان پزشک زیبایی یا متخصص پوست برطرف کنیم.

چرا لبخندی زیبا مهم است؟

لبخند در طول سال‌ها واژه‌ای پر استفاده برای شاعران و نویسنده‌ها، برای توصیف زیبایی بوده است. خیلی وقت‌ها مفهوم خود زیبایی با لبخند تعریف می‌شده است. دلیل این موضوع واضح است، لبخند زیبا‌ترین و مثبت‌ترین حس‌ های درون وجود ما را به اطرافیان منتقل می‌کند. با لبخندی زیبا می‌توانیم تمام عشق درون وجودمان را به فرد مقابل انتقال داده و لبخندی در پاسخ به محبت خود دریافت کنیم. جوزف ادیسون Joseph Addison، شاعر و نویسنده‌ی مشهور بریتانیایی بیان می‌کند: «نقشی که طلوع آفتاب برای گل‌ها دارد، لبخند برای انسان‌ها دارد.» زیبایی چنین عنصر رؤیایی که الهام هزاران شاعر و نویسنده در طول صدها سال بوده است، البته اهمیت بی‌حد و اندازه‌ای دارد. داشتن لبخندی زیبا به ما کمک می‌کند نقشی زیبا در ذهن افرادی که دوستشان داریم، داشته باشیم. اعتماد به نفس ما تا حدود زیادی به ظاهر ما وابسته است. لبخند یکی از مهم‌ترین و اساسی‌‌ترین عناصر زیبایی ظاهری مال است. زمان لبخند ما، افراد باید بتوانند لذت دیدن دندان‌هایی زیبا و دریافت انرژی مثبت ما را داشته باشند. تنها در این صورت است که می‌توانیم روز‌ها و شب‌های رؤیایی را با افرادی که دوستشان داریم، بسازیم.

رابطه لبخند و محیط کار

رابطه‌های کاری ما چه بخواهیم بپذیریم و چه نخواهیم، تا حدود بسیار زیادی در تعامل نزدیک با زیبایی ظاهر ما است. با داشتن ظاهری آراسته و مناسب می‌ توانیم پیشرفت‌ هایی را که می‌خواهیم در کار خود داشته باشیم. برخی از تحقیقات ثابت کرده‌اند که دندان‌هایی زیبا نقشی مهم در موفقیت سیاست‌مداران در انتخابات دارد. زیبایی چنین بخش مهمی از ظاهر ما قاعدتاً امری بی‌اهمیت برای رابطه‌های کاری ما نیست. با این حال بسیاری از افراد دچار مشکلات مختلفی در رابطه با ظاهر دندان‌های خود هستند. اصلاح طرح لبخند تنها راه‌حل برای بازگردادن زیبایی به لبخند ما است. در اصلاح طرح لبخند، دندان‌پزشک ما با روش‌های مختلف اقدام به زیباسازی لبخند ما کرده و این عنصر مهم برای اعتماد به نفس ما را بازسازی می‌کند. هزینه اصلاح طرح لبخند برای به دست آوردن اعتماد به نفس و موفقیت‌های مختلف کاری و شخصی چندان زیاد به نظر نمی‌رسد. در ادامه درباره‌ی انواع روش اصلاح طرح لبخند به صورتی کامل‌ تر خواهید خواند.

چه فاکتورهایی بر زیبایی لبخند تاثیر می‌گذارند؟

به طور کلی فاکتورهایی که در نحوه لبخند زدن شما تاثیرگذار هستند به قرار زیراند :

  • رنگ دندان‌ها
  • تراز بودن یا نبودن دندان ها
  • فاصله بین دندان ها
  • جای خالی دندان (اگه یکی از دوندوناتون رو از دست داده باشید)
  • هماهنگی دندان و فک
  • و …

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

کلینیک دندانپزشکی راحیل, بلیچینگ دندان, اصلاح طرح لبخند
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

 

اگر رنگ دندان نیاز به اصلاح داشته باشد ؟

بعضی از افراد به دلیل از دست دادن بخشی از دندان‌های خود مجبور به پر کردن آن‌ها می‌شوند. برای پر کردن دندان خراب معمولا از موادی مثل آمالگام استفاده می‌کنند که ترکیبی از تعدادی فلز کاربردی است.

رنگ این مواد به راحتی قابل مشاهده است و ظاهر خوبی به لبخند شخص نمی‌دهد. در فرآیند اصلاح طرح لبخند، با هنرمندی تمام از ونیر و لمینت کامپوزیتی استفاده می‌شود تا تغییر رنگ دندان‌ها به راحتی از نظر پنهان شود.

به طور معمول افراد زیادی از تغییر رنگ و یا لکه‌ دار شدن دندان‌های خود شکایت می‌کنند. متخصصین دندانپزشکی با فرآیند سفید کردن دندان ها هر گونه تغییر رنگ یا لکه را از روی دندان دندان ها اصلاح میکنند.

از آنجایی که یکی از مهم‌ترین فاکتورهای طراحی لبخند اصلاح و هماهنگ کردن رنگ دندان‌ها است، از متدهای زیر برای سفید و یک‌ دست کردن رنگ دندان‌ها استفاده می‌شود :

  • روکش کردن دندان‌ها
  • بلیچینگ دندان
  • استفاده از تاج روی دندان‌هایی که بخشی از سطح خود را از دست داده‌اند
  • پل دندانپزشکی یا بریج دندان
  • باندینگ کامپوزیت
  • و کاشتن ایمپلنت دندان به جای دندان‌های از دست رفته
  • زرد شدن و تغیر رنگ جزئی یا کلی دندان ها باعث می‌شود که سن شما بالا به چشم بخورد. در اصلاح طرح لبخند با سفید و یکدست کردن دندان‌های خود می‌توانید جوانتر از همیشه به نظر برسید.

تاثیر اصلاح خط لثه بر زیبایی لبخند

در بعضی مواقع هنگام خندیدن، طول لثه‌ مشخص می‌شود که تاثیر چشمگیری در نازیبایی لبخند دارد و به آن لبخند لثه‌ای گفته می‌شود. لبخند لثه‌ای به چهار دسته‌ی خفیف، متوسط، پیشرفته و شدید تقسیم می‌شود. افراد دارای این نوع لبخند باید توسط جراح متخصص دهان، فک و صورت مورد معاینه قرار گرفته و از روش غیرجراحی یا جراحی برای اصلاح لبخند خود اقدام کنند.

لبخند هالیوودی

منظور از لبخند هالیوودی، خنده‌ای خوش جلوه و متقارن با دندان‌هایی صاف و سفید است. لبخند هالیوودی برگرفته از لبخند بی‌نقص بازیگران هالیوود می‌باشد و همه این بازیگران نیز اصلاح طرح لبخند انجام داده‌اند. لبخند هالیوودی بین شهروندان آمریکا، نشانه شهرت، ثروت و اعتماد به نفس است. امروزه این لبخند یکی از پرطرفدارترین نوع لبخند بین مردم ایران است.

آقایان هم می‌توانند طرح لبخند خود را اصلاح کنند ؟

پاسخ این سوال مثبت است اما باید توجه داشت، اصلاح طرح لبخند در آقایان با طرح لبخند بانوان کمی تفاوت دارد. در واقع روش‌های اصلاح لبخند، همان روش‌های نامبرده در مطالب بالا است اما معیارهای زیبایی در مردان باید به صورت دقیق‌تر بررسی شود تا چهره مردانه خود را حفظ کنند. مردان، صورتی با ارتفاع و پهنای بزرگ، دندان‌هایی کشیده‌، لثه بزرگ، فاصله بیشتر چشم و … هستند. بعد از بررسی این موارد توسط جراج متخصص دهان، فک و صورت، روش درمانی مورد نظر انتخاب خواهد شد.( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

مزایای اصلاح طرح لبخند

داشتن لبخند زیبا فراتر از مباحث زیبایی است. در واقع، اصلاح طرح لبخند می‌تواند عزت نفس و اعتماد به نفس فرد را به میزان چشمگیری افزایش دهد. اصلاح طرح لبخند می‌تواند :

  • ظاهر و احساس شما را جوان‌تر کند.
  • به میزان چشمگیری ظاهر لبخند شما را بهبود بخشد.
  • سلامت عمومی شما را افزایش دهد.
  • دندان‌های سالم شما را در برابر آسیب‌دیدگی محافظت کند.
  • درد صورت یا درد فک را کاهش دهد.
  • جنبه‌های مختلف لبخند شما را تغییر دهد.
  • تغییر رنگ دندان‌ها را اصلاح کند.
  • فاصله بین دندان‌ها که در هنگام لبخند زدن مشخص می‌شود را از بین ببرد.
  • عملکرد دهانی شما را بهبود بخشد.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

کلینیک دندانپزشکی راحیل, بلیچینگ دندان, اصلاح طرح لبخند
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

 

چه درمان‌هایی برای اصلاح طرح لبخند استفاده می‌شود ؟

روش های درمانی فهرست شده زیر معمولاً در فرآیند ایجاد یک طرح لبخند زیبا و ماندگار، در کلینیک های دندان پزشکی زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد :

1. روکش و پل دندان

تاج یا پل معمولاً به چیزی اطلاق می‌شود که در بالای ایمپلنت دندان قرار می‌گیرد تا زیبایی لبخند شما را بازیابی کرده و همچنین شما را قادر سازد تا دوباره بجوید و از غذاهایی که دوست دارید لذت ببرید. آنچه به عنوان قسمت نهایی پازل عمل جراحی ایمپلنت دندان در نظر گرفته می‌شود، همین “دندان” واقعی می‌باشد. اگر تاکنون کسی را دیده باشید که چندین دندان جایگزین کرده باشد، احتمالاً مشاهده کرده اید که ایمپلنت‌ها را با تاج‌ها یا پل‌های دندان ترکیب کرده است. جهت آشنایی بیشتر با روکش دندان کلیک کنید.

2. سفید کردن دندان ها

زرد شدن و لک شدن دندان ها نشانه ای از افزایش سن است و دندان ها در افراد جوان سفید تر می باشند. با خوردن غذاهایی که دارای رنگ مصنوعی هستند، نوشیدن قهوه، چای و سیگار کشیدن دندان ها ممکن است زرد شده و به ندرت لک شوند. این مشکل دارای تاثیر منفی بر لبخند زیبا است و حتی می تواند یک ظاهر ناسالم برای دندان ها ایجاد کند. معمولا هزینه سفید کردن دندان در افراد متفاوت است.

بنابراین نمی‌توان قیمت سفید کردن دندان را بطور دقیق تخمین زد. برای آگاهی از هزينه سفيد كردن دندان با ليزر می توانید به کلینیک مراجعه کنید. مقدار هزینه بلچینگ دندان پس از معاینه اولیه به اطلاع شما خواهد رسید. جهت آشنایی بیشتر با سفید کردن دندان و بلیچینگ با لیزر کلیک کنید

3. ایمپلنت دندان

برای بیمارانی که چندین دندان را از دست داده اند، ایمپلنت‌های دندان یک گزینه‌ی عالی می‌باشد. ایمپلنت‌ها، پیچ‌های تیتانیوم هستند که درون استخوان فک شما قرار داده شده و به عنوان یک ریشه‌ی مصنوعی برای تاج یا پل دندان عمل می‌کنند. ایمپلنت‌ها نه تنها یک مؤلفه‌ی مهم در بازیابی لبخند شما از منظر زیبایی شناسی می‌باشند، بلکه همچنین به بهبود عملکرد دندان، که در طول سال‌ها از دست رفته است، کمک می‌کنند. ایمپلنت‌ های دندان همچنین یک راه حل دائمی است که بسیار طولانی‌ تر از بیشتر گزینه‌های موقتی مانند پروتزهای دندانی، عمر می‌کنند.

4. ارتودنسی‌های سریع

برای بسیاری از بیمارانی که اصلاح طرح لبخند را در نظر دارند، نامرتبی دندان‌ها یا فاصله‌ی بین دندان‌ها مشکلاتی هستند که باید حل شوند. در گذشته، بیمارانی که به مرتب کردن دندان‌ها یا اصلاح فک علاقه داشتند، کاملاً در گزینه‌های خود محدود بودند: ارتودنسی فلزی سنتی قدیمی اولیه. به عنوان یک بزرگسال، احتمالاً نمی‌خواهید که از این بریس‌ها استفاده کنید، چرا که ننگی اجتماعی با آنها همراه است. بسیاری از بیماران بزرگسال که به درمان ارتودنسی نیاز دارند، ارتودنسی نامرئی را برمی‌گزینند.

با این حال، گرچه این گزینه می‌تواند نتایجی عالی را برای برخی از بیماران در پی داشته باشد، اما بدون نقص و کاستی هم نیست. به همین دلیل است که پزشکان ارتودنسی‌های سریع را ایجاد کرده اند که یک پروتکل یکتای تسریع‌شده است که به صورت طبیعی، نتایج بهتری را برای بیمارانی که به دنبال درمان ارتودنسی هستند، ایجاد می‌نماید. به جای استفاده از بریس‌ها یا الاینر ها برای مدت 18 ماه یا بیشتر، ارتودنسی‌ های سریع می‌توانند همان مزایا را در طول شش ماه به شما ارائه دهند.

5. کانتورینگ لثه

با اینکه بیمارانی که درمان اصلاح طرح لبخند را دریافت می‌ کنند به صورت طبیعی نگران ظاهر دندان‌های خود هستند، اما بیماران کمی هم پیدا می‌شوند که از شکل لثه‌ های خود راضی نمی‌باشند. بخصوص، برخی از بیماران ما که در گذشته اصلاح طرح لبخند را انجام داده اند، احساس می‌ کنند که لثه‌ هایشان در رابطه با دندان‌ ها خیلی بالا یا خیلی پایین هستند. کانتورینگ لثه سرویسی است که می‌ تواند لثه‌های شما را شکل‌دهی مجدد کرده و نسبت صحیح دندان به لثه را در شما ایجاد نماید.

6. لمینت دندان

لمینت‌ دندان عمل‌های زیبایی بسیار محبوبی هستند و دلیل این محبوبیت روشن است. لمینت‌ها فرایندهایی با حداقل تهاجم هستند که می‌توانند لبخندی عالی به شما ببخشند. لمینت‌، فرایندی رایج است که در طول اصلاح طرخ لبخند استفاده می‌ شود چرا که می‌تواند نتیجه‌ ای چشم‌ گیر را بدون نیاز به جراحی تهاجمی ایجاد نماید. لمینت‌ها به ضخامت لنز طبی بوده و معمولاً بر روی دندان قرار داده شده و زمانی که لبخند می‌ زنید بیشتر به چشم می‌آیند.

اگر دندان بالای جلوی شما دارای آسیب زیاد ساختاری نباشد و به دنبال یک جایگزین سریع و قابل اعتماد برای بهبود لبخند خود می‌گردید، ونیرها می‌توانند روشی عالی باشند که بخشی از اصلاح طرح لبخند شما را تشکیل می‌دهند. مهم است خاطر نشان شود که در حالی که لمینت‌ها به اندازه‌ی بسیاری از روش‌های دیگر تهاجمی نیستند، اما این روش برگشت‌ ناپذیر است چرا که ممکن است برخی از دندان‌های جلوی شما تراشیده شوند تا از انطباق و ظاهر درست ونیرها اطمینان حاصل شود.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

کلینیک دندانپزشکی راحیل, بلیچینگ دندان, اصلاح طرح لبخند
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

 

7. فیلینگ کامپوزیت

کامپوزیت، نوعی رزین رنگی دندان، فیلینگ سرامیک به شکل‌های بسیار است که می‌تواند برای ایجاد یک ترمیم عالی به دندان‌های شما بچسبد. رزین باری فیلینگ‌های سفید رنگ و در برخی از موارد، در مطب به عنوان ماده‌ی لمینت استفاده می‌شود. لمینت‌های رزین ارزان‌ تر و غیر تهاجمی‌تر از لمینت‌های چینی هستند اما طول عمر این لمینت‌ ها را ندارند. این مواد، ایده‌ال‌ ترین انتخاب نیستند چرا که گرچه پلاستیک رزین یک ماده‌ی عالی است اما استحکام چینی را، که به عنوان یک گزینه‌ی ترمیم در دسترس است، ندارد.

8. طول عمر اصلاح طرح لبخند

روش های دندان پزشکی زیبایی نیازمند مراقبت منظم از بهداشت دهان است و ممکن است نیازمند انجام اقدامات مربوط به نگهداری دندان ها در طول زمان باشد. برای مثال، سفید شدن دندان ها باید هر چند وقت یک بار به منظور حفظ سفیدی و روشنی دندان ها انجام شود. همچنین روکش دندان های پرسلین ممکن است تراشیده شده یا دچار شکستگی شوند و به این ترتیب نیاز به جایگزینی و تعویض داشته باشند.

زیبایی دندان با کامپوزیت دائم می تواند لک شده و نیازمند اصلاح یا تعویض باشد. روکش دندان معمولاً نیازمند جایگزینی در هر 10 تا 15 سال است. بهبود وضعیت لبخند لثه ای نیز می تواند نیازمند اصلاح اقدامات اصلاحی انجام شده با گذشت زمان باشد. در ضمن برای اطلاع دقیق از هزینه اصلاح طرح لبخند باید با پزشک مشورت نمایید.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

حنما این مطلب را هم میپسندید…

کلینیک دندانپزشکی راحیل, بلیچینگ دندان, اصلاح طرح لبخند
( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین و کاملترین دندانپزشکی شمال تهران )

 

 

سؤالات متداول

آیا در طول درمان از بی‌حسی استفاده می‌شود ؟

با این که اصلاح طرح لبخند معمولاً با ناراحتی‌های جزئی همراه است اما ممکن است شما نسبت به درمان اضطراب داشته باشید. بسیاری از دندانپزشکان از روش‌های آرام بخشی برای کمک به ریلکس بودن شما روی صندلی دندانپزشکی استفاده می‌کنند. این روش‌ها شامل اکسید نیتروس، بی حسی دهانی و آرام‌ بخش‌های تزریقی می‌شود.

آیا این درمان می‌تواند لکه‌های سیگار را از بین ببرد ؟

یکی از اصلی‌ترین دلایل اصلاح طرح لبخند از بین بردن یا کمرنگ کردن لکه‌هایی مانند لکه‌های ناشی از مصرف تنباکو است. اگر شما سیگار بکشید ممکن است به مرور زمان لکه‌هایی روی دندان‌های شما ایجاد شود، بنابراین اگر بخواهید که دوام نتایج حاصل از اصلاح لبخند افزایش یابد، باید سیگار کشیدن را ترک کنید.

آیا اصلاح طرح لبخند برای افرادی که دندان قروچه دارند انجام می‌شود ؟

دندان قروچه یک بیماری شایع مرتبط با استرس است. به مرور زمان این عادت باعث ایجاد درد در فک، اختلالات مفصل تمپروماندیبولار و آسیب‌دیدگی‌های ساختاری دندان می‌شود. اگر شما دندان قروچه می‌روید، دندانپزشک باید قبل از انجام اصلاح طرح لبخند این مشکل را درمان کند. اگر این عادت درمان نشود، ادامه آن اثرات منفی بر نتایج اصلاح طرح لبخند خواهد داشت.

آیا قبل از انجام اصلاح طرح لبخند باید دندان‌های خراب پر شوند ؟

وقتی دندان شما حفره پیدا می‌کند، دندانپزشک با مواد پرکننده آن را ترمیم می‌کند. این کار علاوه بر این که به تقویت دندان آسیب دیده کمک می‌کند بلکه از گسترش باکتری‌ها به دندان‌های دیگر نیز جلوگیری می‌کند. اگر دندانپزشک هر حفره‌ای را شناسایی کند باید قبل از شروع درمان آنها را پر کرد.

آیا من برای انجام اصلاح طرح لبخند پیر شده‌ام ؟

هیچ محدودیت سنی برای دندانپزشکی زیبایی وجود ندارد. تا زمانی که شما از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار باشید و بتوانید با اطمینان تحت فرایندهای دندانپزشکی قرار بگیرید می‌توانید اصلاح طرح لبخند را نیز انجام دهید.

لیزر دندانپزشکی چگونه به اصلاح طرح لبخند کمک می کند ؟

امروزه، بیشتر دندانپزشکان زیبایی از تکنولوژی پیشرفته لیزر برای افزایش راحتی، دقت و اثربخشی درمان استفاده می‌کنند. لیزر دندانپزشکی برای اصلاح خط لثه زمانی برای بلند کردن طول دندان‌ها و بهبود ظاهر لبخند لثه‌ای به کار برده می‌شود. برخی دندانپزشکان ممکن است از آن برای افزایش سرعت فرایند سفید کردن دندان‌ ها استفاده کنند. اگر شما تمایل به استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته لیزری دارید با یک دندانپزشک در مورد این تکنولوژی مشورت کنید.

 

( کلینیک دندانپزشکی راحیل مجهزترین دندانپزشکی شمال تهران , اصلاح طرح لبخند در زعفرانیه  )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
تماس فوری